Puzzles (2)

Revin (se pare că după un an și jumătate!!!-pozele sunt făcute de atunci)  cu ce se întâmplă cu un puzzle după ce e terminat.

Nu îl dezmembrez, pentru că mi-e milă. Nici nu aș putea să îl mai fac încă o dată pe același, nu aș avea răbdare.

Am vrut în primă fază să le înrămez, doar că varianta cea mai ieftină de înrămat costă 50lei pentru un puzzle de 1000 de piese, în condițiile în care piese costă cam 30-40 de lei. Mi s-a părut mult prea mult. Așa că am încercat altă variantă. Aveți nevoie de lipici pentru puzzle, scotch lat, scotch dublu adeziv, cutter sau foarfece. Cam asta am făcut eu:

This slideshow requires JavaScript.

One Response to “Puzzles (2)”

  1. Viața ca un puzzle | Locul de Parcare al Grijilor şi al Bucuriilor Says:

    […] că este o pasiune pe viață (sau măcar pentru următorii câțiva ani) merită din plin. 2. Există lipici pentru puzzle în caz că unul dintre ele vă este atât de drag încât nu mai vreți să-l desfaceți ci să-l […]


Leave a Reply

