Băbisme (2)

Promisesem să pun al doilea indiciu sâmbătă, dar uite că m-am luat cu altele și n-am mai avut timp.

Următoarele puncte (doar câteva, recunosc, dar care deja dezvăluie foarte mult) sunt astea:

DSC_0011 (Large)

Mărturisesc că mi-ar plăcea foarte mult ca ceea ce ghiciți să scrieți aici, ca și comentarii la postare, ca să rămână amintire (comentariile de pe facebook se pierd). Acum, nu pot să impun nimic nimănui.

20 Responses to “Băbisme (2)”

  1. patriccia Says:

    deci, seamana cu Irinel acest indiciu nou

  2. patriccia Says:

    bine, acum noi putem gasi diverse combinatii cu Irinel…Irinel jucand fotbal, Irinel spaland vase….desi la cat pare de concentrat cred ca e Irinel citind sau…

    • Cristina Says:

      Eee, nu mergem chiar așa pe ghicitelea, mai așteptați un pic pentru următoarele indicii.
      Oricum, am ajuns la concluzia că sunt cam 3 elemente ce trebuie descoperite până final, tu ai ghicit unul, așa că poti deja să-ți alegi o carte🙂

  3. Andreea Says:

    e un goblen cu voi doi ? e un goblen cu ceva de la nunta? e goblen personalizat oricum?😀

    • Cristina Says:

      Măăăi, așa de repede??? Da, e după o poză cu noi doi de la nuntă. V-ați prins prea repede😦 O lăsăm pe Patricia să își aleagă prima carte, celelalte două sunt ale tale, Andreea!
      Mai revin mâine cu alte poze, doar așa, să vedeți cum a evoluat…

      • Andreea Says:

        adica e de bine sau de nu?😀 spor la treaba !!!😀 si multumesc pt carti🙂

      • Cristina Says:

        E de bine, dar nu vreți să vedeți și pașii următori? Și cum arată la final? De asta zic că revin și mâine cu poze…

    • Ionut Vasiliu Says:

      Mai bine incepi alt goblen…poate mai avem si noi o sansa…

  4. patriccia Says:

    eee, eu am vrut sa zic ca e un portret cu voi, dar am preferat sa mi l imaginez pe Irinel in ipostaze mai comice😀

  5. patriccia Says:

    auzi, dar daca gasesc poza cu voi doi asociata goblenului ce pot sa castig?

    • Cristina Says:

      Oricum ai câștigat o carte pe care poți să ți-o alegi din cele 3.
      Dacă ghicești exact poza, găsesc eu un bonus la premiu🙂

  6. patriccia Says:

    gata, am pus pe facebook ca aici nu stiu cum

  7. patriccia Says:

    prima arsinel si a doua alege tu – numai sa nu fie drama ca si asa e toamna😀

  8. Mihaela Alexandrescu Says:

    Ce dragut! Si Lucian a ghicit imediat: irinel!😀 Eu inca ma uitam… oare cu ce-o fi :))) Asta inainte sa citim si comentariile, evident.


Leave a Reply

