Băbisme (3)

Concursul s-a încheiat!!! Mai devreme decât mă așteptam, ca să fiu sinceră.

Câștigătorii, respectiv premiile, sunt:

  • Patricia – Alexandru Arșinel, de la Dolhasca pe Calea Victoriei de Maria Capelos, Vei fi acolo? de Guillaume Musso
  • Andreea – Nono de Renata Carageani, P.S: Te iubesc  de Cecilia Ahern

Acum să vă mai arăt niște poze cu etapele intermediare:

1 (Large)

2 (Large)

3 (Large)

4 (Large)

5 (Large)

6 (Large)

7 (Large)

8 (Large)

9 (Large)

Și….marele final…înrămat și aranjat:

10 (Large)

Și originalul:1658 (Custom)

11 Responses to “Băbisme (3)”

  1. patricia Says:

    Foarte frumos!

  2. Laura Frunza Says:

    M-ai lasat fara cuvinte, goblenul vostru este nemaipomenit. Cum l-ai facut, totusi? Si cam cate mii de ore de munca ai depus la el?

    • Cristina Says:

      Mersi🙂
      Am un progrămel care transformă fotografii în puncte de goblen. După aia a fost un pic mai greu să obțin firele, pentru că progrămelul îți dă modelul în nuanțe de la niște firme care nu vând în România, nu în magazine, cel puțin (am făcut cu fire DMC). Acum, cu munca…nu aș putea calcula. Au fost câteva luni când coseam cât timp mă uitam la tv (o ora-două/zi)

  3. Alina Says:

    Superb!❤
    Asa da, tablou de nunta! Sunteti tare frumosi! Multa fericire si casa de piatra!
    Felicitari!

  4. mary Says:

    mi-as dori si eu sa imi transform o poza,ma poti ajuta?eu cos goblenuri,si sotul meu mi-a zis ca nu as putea sa cos o poza cu noi,ar pica la fix

    • Cristina Says:

      Cum îi ziceam și Laurei, îți trebuie progrămelul (faci zoom, marchezi ceea ce ai cusut, poți evidenția unde apare o anumită culoare). Se numește Pattern Maker for cross stitch și se găsește pe net. Eu am găsit doar o variantă mai veche care nu merge pe WIndows 7, ci doar pe XP.

  5. Anna Matyasi Says:

    Fantastic. Multa rabdare trebuie sa ai😀❤


Leave a Reply

