Pronosticuri Oscar 2014

Later edit: Am nimerit 12 din cele 24. Recunosc că la unele m-am lăsat influențată de un articol pe care l-am citit despre favoriți, la altele am pus fix pe dos față de ceea ce am citit.  Articolul se referea la actori, regie și film și s-a adeverit 100%, așa că anul viitor nu mai citesc chiar nimic.

Cel mai bun scurtmetraj documentar: Prison Terminal: The Last Days of Private Jack Hall The Lady in Number 6: Music Saved My Life

Cel mai bun documentar: The Art of Killing 20 Feet from Stardom

Cel mai bun scurtmetraj de ficţiune: The Voorman Problem Helium

Cel mai bun scurtmetraj animat: Feral Mr. Hublot

Cele mai bune costume: The Great Gatsby

Cel mai bun machiaj: Dallas Buyers Club

Cele mai bune efecte vizuale: The Hobbit: The Desolation of Smaug Gravity

Cel mai bun mixaj de sunet: Gravity

Cel mai bun montaj de sunet: Captain Phillips Gravity

Cel mai bun cântec: U2 – Ordinary Love (Mandela: Long Walk To Freedom) Let It Go (Frozen)

Cea mai bună coloană sonoră: Her Gravity

Cel mai bun montaj: Gravity

Cea mai bună imagine: Gravity

Cel mai bun scenariu original: Her

Cel mai bun scenariu adaptat: 12 Years a Slave

Cea mai bună scenografie: The Great Gatsby

Cel mai bun lungmetraj de animaţie: Frozen

Cel mai bun film străin: The Hunt La Grande Bellezza

Cea mai bună actriţă în rol secundar: Lupita Nyong’o (12 Years a Slave)

Cel mai bun actor în rol secundar: Barkhad Abdi (Captain Phillips)  Jared Leto (Dallas Buyers Club)

Cea mai bună actriţă în rol principal: Meryl Streep (August: Osage County) Cate Blanchett (Blue Jasmine)

Cel mai bun actor în rol principal: Chiwetel Ejiofor (12 Years a Slave) Matthew McConaughey (Dallas Buyers Club)

Cel mai bun regizor: Alfonso Cuarón (Gravity)

Cel mai bun film: 12 Years a Slave

La cântec mi-ar fi plăcut mult și Happy din Despicable me 2, dar U2 are un prestigiu și cred că ei vor câștiga. La cel mai bun actor mă mir că nu a fost nominalizat și Tom Hanks, chiar ar fi meritat pentru Captain Phillips. Îmi pare rău că nu am apucat să văd nici unul din filmele de animație, așa că am ales la întâmplare Frozen. Cam atât.

Cine e în concediu, se poate trezi luni dimineață la 4 să se uite live la Oscaruri😀

One Response to “Pronosticuri Oscar 2014”

  1. Oscars Live Blogging | Jurnal. Simplu jurnal Says:

    […] Pronosticuri nimerite: 12. […]


Leave a Reply

