Experiment (2)

S-a terminat septembrie!!!

Vă amintesc că în septembrie ne-am propus să cheltuim doar o sumă limitată de bani. Experimentul a fost un succes și un eșec în același timp. Ne-am dat seama la un moment dat că o să avem o cheltuială suplimentară destul de mare, așa că am mărit și bugetul cu vreo 10%. Apoi ne-am dat seama că o să fie în fiecare lună câte ceva neprevăzut, așa că am mărit bugetul permanent , în sensul că o să continuăm practica asta cu economiile și pentru viitor, dar cu o sumă mai mare. După suplimentarea asta ne-am încadrat foarte bine. Oarecum. Eu am rămas fără cadou de ziua mea, dar nu pentru că am făcut economie chiar așa de drastică, ci pentru că am fost foarte nehotărâtă în legătură cu ce vreau. Online n-am găsit nimic. Așa că mă duc în zilele următoare prin niște magazine să văd dacă mă pot hotărî. O să vă arăt dacă găsesc ce mi-am propus.

Leave a Reply

