Cu Alex la jacuzzi

Alexandrei îi place mult să “înoate” în cadă cu baby-swimmerul (e un colăcel care se pune în jurul gâtului, special pentru bebeluși). Doar că spațiul devine deja prea mic, atinge cu picioarele și imediat ajunge dintr-un capăt în altul al căzii. Așa că atunci când am văzut că pentru 6 nopți la pensiune aveam gratuit o oră la jacuzzi, m-am gândit doar la ea: o cadă mai adâncă și mai încăpătoare, perfect.

I-am anunțat cu o seară înainte că vrem să mergem la jacuzzi (așa era regula, trebuia anunțat pentru că durează pregătirea “căzii” repsective) și că am vrea ca temperatura să fie undeva la 35 de grade, asta în ideea în care credeam că apa din jacuzzi e mult mai fierbinte de atât. Ni s-a spus că nu e nicio problemă, că temperatura o reglăm chiar noi pe loc atunci. Super.

Am ajuns la ora stabilită la locul stabilit. Când, ce să vezi?! Apa rece. Tanti aia care se ocupa zice că nu știa că suntem cu bebe mic, că ar fi pus-o mai caldă. I-am spus că precizasem cu o seară înainte temperatura pe care o vrem dar …cică se reglează ea prin jeturile alea, dar cu timpul. A dat drumul să curgă vreo jumătate din apa din cadă și a pus să curgă apă fierbinte. Nu mi-am dat seama ce volum mare are un jacuzzi de ăsta, dar nici după jumate de oră în care a curs continuu apă fierbinte nu am reușit să aducem apa la o temperatură bună pentru Alex. Funny thing, cât timp așteptam a făcut pipi…pe mine. Adică nu mai avea scutec obișnuit, avea scutecul pentru piscină care nu reține pipi, așa că…s-a întâmplat.

După jumătate de oră am băgat-o puțin în apă. Am zis că măcar să încercăm. A plâns, normal, era prea rece. S-a adaptat la un moment dat și s-a bălăcit vreo 7-8 minute, după care a început din nou să plângă. Aaa, plus că tanti pusese niște spumă, care o încurca foarte rău, în sensul că se pierdea pe sub ea🙂 Per total, am mai încerca o dată, dar ținând minte ce a mers rău, ca să nu mai repetăm.

Așa că, sfaturi: Precizați clar care e temperatura pe care o vreți! Nu scoateți copilul din scutec decât înainte de a-l băga în jacuzzi, piscină sau unde mergeți! Fără spumă!!!

IMG_20140823_112050

2 Responses to “Cu Alex la jacuzzi”

  1. racoltapetru6 Says:

    Bună dimineața și bine te-am găsit!🙂


Leave a Reply

