Cu Alex la ședință foto

Am primit cadou de la nașii Alexandrei o ședință foto la un studio foto pentru copii, Foto Bambino. Am fost cu 2 ținute ale noastre, una sport și rochița de la botez și am mai primit de acolo încă 4 ținute mai deosebite, plus niște elemente de decor foarte drăguțe. Alexandra a fost cumințică, doar un pic mai puţin veselă decât de obicei. E normal, erau oameni noi, loc nou, reflectoarele, noi scălămbănindu-ne prin jurul ei încercând să o facă să privească în anumite locuri sau să zâmbească. În condițiile date a fost foarte bine.

Mi-au plăcut tipii de acolo pentru că țineau mult la confortul copilului, dacă Alex începea să se supere cât de puțin făceam pauză imediat, dacă nu îi plăcea vreo ținută, nu insistau să facă n-șpe poze cu ea. Ședința a durat cam o oră și jumătate și ce m-a mai surprins plăcut a fost că ne-au trimis pozele (aproximativ 100 de fotografii au ieșit) în doar 2 zile.

Au hăinuțe mai deosebite și pentru copii mai mari și chiar mi-aș dori să mai revenim peste ceva vreme. Sunt chiar niște amintiri deosebite, pe care nu prea poți să le obții altfel. Avem și noi un aparat foto destul de bun, dar un studio profesional și un fotograf profesionist e cu totul altceva.

_FBB3722

_FBB3793

FBB_0535

_FBB3696

_FBB3718

_FBB3790

_FBB3850

_FBB3976ț_FBB4020

_FBB4018

 

 

5 Responses to “Cu Alex la ședință foto”

  1. Laura Frunza Says:

    Nu stiu de ce zici ca n-a fost vesela, mie toate pozele mi se par foarte reusite!

  2. Mirela Says:

    Cat este de frumoasaaaaa!!!! Ptiu sa nu o deochi!!! Felicitari nanutilor pentru asa cadou!!!

  3. Mihaela Says:

    E o scumpete! Imi vine sa-i dau muuuuuuulti pupici!!!


Leave a Reply

