Țeapa Digi Mobil Italia

Cum nu am avut internet deloc în cameră în prima săptâmână aici, am hotărât să-mi cumpăr o cartelă Digi Mobil Italia, pentru că avea oferte foarte bune în ceea ce privește comunicarea cu rețeaua Digi din România.

Mi-am cumpărat o cartelă de 5 euro, dar, surpriză, nu mergea pe telefonul din România, cu toate că era din cele primite de la ei. Se pare că telefoanele date de ei sunt codate oarecum, astfel încât să nu meargă decât pe teritoriul Romîniei. Ok, după multe gândiri și răzgândiri m-am hotărât să iau un telefon (34 de euro) care venea și el tot cu o cartelă Digi Italia. Am făcut eu o socoteală că pentru cele 3 luni cât stau aici, minutele incluse și banii bonus pe care îi am pe cele două cartele îmi vor ajunge numai bine.

Condițiile erau următoarele: cartela vine cu 300 de minute și 3 euro bonus, minutele sunt valabile o lună de la activare, iar apoi se retrag automat încă 5 euro pentru a activa alte 300 de minute pentru luna următoare șamd. Cel puțin așa am înțeles eu, și așa mi se pare și firesc și logic. Dar, nu…pe 1 februarie am avut surpriza ca a mea cartelă cumpărată de o săptămână să fie suspendată…pentru că e 1 și pentru ei a trecut o lună.  Normal, pot să activez cealaltă cartelă, care a venit cu telefonul, dar nu mă va ține nici aia decât 2 luni, iar eu voiam să fac astfel încât să nu mai bag bani în telefon până la plecare.

Așa că, pentru 3 luni de stat în Italia am dat deocamdată 39 de euro și tot mai trebuie să bag încă 5 (o reîncărcare este de minim 5 euro, chiar dacă mie mi-ar trebui doar 2 euro ca să reactivez opțiunea și implicit cartela).

În fine, scuze că v-am înnebunit cu detalii referitoare la bonusuri și minute gratuite, concluzia e totuși clară, DIGI MOBIL ITALIA MI-A TRAS ȚEAPĂ!!!

34 Responses to “Țeapa Digi Mobil Italia”

  1. Cor Neliu Says:

    Draguto, nu fi zgarcita, 5 E te-au facut pe tine?… Important e sa te simti bine. Ca si in alte tari se trag tepe, tu ce credeai?… ca romanii sunt singurele oi negre din lume?

  2. Lexas Says:

    Nu te plicstisesti….ai treaba la greu …
    🙂
    In boca al lupo!

  3. Lexas Says:

    Esti in Italia….afli repede ce inseamna…
    🙂
    Daca as vrea sa te injur…as face-i prin sms…ceva mai direct :))
    glumesc…desigur!
    Buona Fortuna!

  4. Mihaela Alexandrescu Says:

    In boca al lupo = Break a leg in engleza. Suna a injuratura dar de fapt e de bine :))

  5. Lexas Says:

    http://it.wikipedia.org/wiki/In_bocca_al_lupo

    Aici e treaba clara…oricum e pozitiva…toti italienii..o spun ..!

  6. Lexas Says:

    Fireste ca tot in italiana…esti in Italia…ai nevoie sa inveti limba repede…iti foloseste orice cuvant invatat….e normal…
    Allora?

  7. marius Says:

    Buna Cristina! nu cred ca e mare teapa ce ai luat tu, nici macar nu stiu daca poate sa se numeasca teapa, in primul rand pentru ca tu nu ai stiut ce serviciu cumperi inca de la inceput, probabil daca cereai niste minime informatii, din Romania, sau din Italia, aflai ca aceasta cartela nu functioneaza decat intr-un telefon 3G, iar poate cel pe care-l aveai tu din tara nu era unul 3G. e vorba de aceeasi retea, RDS dar in italia nu au infrastructura proprie, e inchiriata de la alta retea de telefonie mobila, deci se supun altor conditii tehnice 🙂 iar 40 de euro nu cred ca e asa mult pt 3 luni, oricum ai fi platit cel putin atata pe alte cartele, plus ca la tarifele astea, poti vorbi daca ai timp cat vrei!

    • Cristina Says:

      Chiar aveam telefon 3G de la ei din România, doar că cică e codat.
      Ce am considerat eu e că nu e firesc ca atunci când le folosesc serviciile pentru 3 luni să le plătesc pentru 4.

  8. Ovidiuil Says:

    Cristina tin sa-ti spun ca ieri mi-am luat si eu cartele digi mobil si ca ele funcitioneaza cu orice telefon 3G-UMTS.adica intr-un cuvant,eu am telefoanele 3G din romania si functioaneaza foarte bine.este adevarat ca cele 300 min expira pe 1 ale lunii,asa am inteles si eu de la un operator.oricum reteaua mai trebuie imbunatatita,e nevoie de un numar scurt pe care sa il apelezi si sa iti arate macar creditul,minutele din optiune si ziua in care expira,lucru care deocamdata nu exista.adica nu exista gratis,pentru ca este un nr 4077 la care poti sa trimiti mesaj gol si iti arata minutele ramase,dar mesajul costa 5 centi pentru ca deocamdata digi folosesc reteaua celor de la 3.speram la oferte cat mai bune din partea celor de la rds pentru noi romanii din afara.o zi buna

    • Cristina Says:

      Da, așa este, orice telefon 3G din România funcționează aici, în afară de acele chinezisme Huawei pe care le avem de la ei.
      4070 e pentru a afla gratis câte minute mai ai 😉 (îl apelezi, nu dai mesaj)

  9. Sabin Says:

    stii ceva, nu cred deloc k ti-ai luat teapa.
    1. trebuia sa stii k sim-ul merge pe tel 3G – UMTS 2100 (asta si in romania) – nokia, samsung (care vrei tu) –> 34Euro dati degeaba
    2. pt banii aia (20euro) de i-ai dat pe cartela – sa ai 300×3 minute sunt o groaza de minute pt italia, unde si in retea sunt niste preturi de te doare mintea
    3. scuze, dar tipul asta de plangeri nu sunt laudate decat la noi in tara… mai ales k nu ti-ai luat nici o teapa

    Teapa vine de la faptul ca nu ai fost atent pe ce retea functioneaza Digi Italia si sa iei un telefon neblocat care sa functioneze pe acea retea inca din tara. Sim-ul insa este de-a dreptul exceptional – 300 min/luna in retea in italia la 4euro? Este lux.

    • Cristina Says:

      1. cand am plecat de aici nu s-a pus nicio problema de tipul telefonului (am vorbit la relații cu clienții, la un număr special pentru cartelele astea de Italia…dacă nu de la ei, atunci de unde să știu??), deci mi-am închipuit că va merge pe telefonul dat de ei…cel puțin așa ar fi fost logic
      2. am dat 34 de euro pe telefon + cartela + bonus, în total deci 2 x 300 minute
      3. trebuia să fiu avertizată că valabilitatea nu este de o lună, ci doar până în prima zi a lunii următoare. Dimpotrivă, pe ambalaj scria ca este valabil 30 de zile de la activare. Asta este de fapt țeapa!

  10. bennystan Says:

    Ok, Pteti sa ma lamuriti si pe mine cu ceva, ca tot citind nu am gasit lamurirea de vare am eu nevoie: De la activare/reincarcare cat timp imi pot pastra numarul fara sa expire, adica fara sa-mi fie dazactivat si sa-l pierd? Multumesc gramada!

  11. Lili Says:

    Salut
    Eu am cartela digi din decembrie si sunt f multumita,dar eu am cumparat-o cu tot cu telefon si am avut norocul sa prind oferta cu 4 euro 300 de min.am platit pe tel.si cartela 34 euro si a avut 16 euro pe ea
    In momentul in care o activezi min sunt valabile pana la sf lunii apoi trebuie sa incarci,dar min ramase neconsumate se reporteaza luna urmatoare
    Poti sa nu incarci cartela 6 luni ca nu pierzi numarul,dar trebuie sa incarci cu valoarea celor 6 luni adica 24 euro
    Nu cred ca e o teapa eu am avut o problema cu cartela care dupa un timp s-a demagnetizat sau magnetizat nu stiu sigur,dar mi-au schimbat cartela si acum e ok.Cei de la service f f amabili mi-au explicat ca sunt f f sensibile cartelele si ca inca serviciul nu e f bn pus la punct,dar cu ajutor din partea lor si intelegere din partea noastra totul se rezolva.Si asa a fost
    Eu cand am cumparat telefonul si cartela mea i-am cumparat si sotului meu si le-am trimis acasa . E totul k si vb de 2-3 ori pe zi la telefon ca at cand eram in tara.
    Multi pupici

  12. mariano Says:

    buna am intrat in romania si cartela digi functioneaza tot cu numaru de italia si nu stiu cum sa fac puteti sa ma ajutati multumesc

  13. iulia Says:

    Salve dragii mei nu a-ti inteles ca minutele ramase de pe o luna se adauga la cele de luna urmatoare?eu am de mult timp Digi si asa functioneaza.

  14. iulia Says:

    salve mariano,poti schimba simplu pe romania,mergi la instrumente unde arata calendarul si vezi ca scrie alarma,calendar…….dai ok pe servizi apare changhe imsi dai ok si vezi ca scrie italia si romania,tu dai ok romania
    succes,vacanta placuta

  15. Paula Says:

    Da,si eu cred ca e ,pina la urma,o teapa… Romanii,inteapa si ei pe cine pot : adica tot pe romani.
    Eu am luat o cartele,care nu a fost acvtivata imediat,pt.ca voiam sa o fac cadou acasa,in Romania,si am avut surpriza sa constat ca nu mai e valida…
    Pina la urma,Centrul Clientii,a rezolvat problema favorabil,dar imi amintesc ca ,in acel concediu,am avut ce face…

  16. paul Says:

    buna . Mi-am luat cartela de la digi ,mi-a aprut semnalul dar nu pot face nici un apel . Cartela e noua . Imi puteti spune care ar fi cauza ? [ am folosit telefon 3 G decodat ]

    • Cristina Says:

      Nu contează că e telefon 3G, trebuie să fie fix de-al lor, de la firmele aprobate de ei, altfel nu merge pt Italia. Eu știu că încercasem cu unul Huawei dat de ei din România și nu a mers pentru că cică e codat pe România și mi-am cumpărat altul acolo, identic!!!

  17. gadjodillo Says:

    *** Dragă gadjodillo, la mine pe blog nu se acceptă insulte.

  18. Nelu Says:

    hello! Nu stiu, atata dezbatere, cand doar tre sa stii sa folosesti telefonul , daca e compatibil. Eu am folosit cartela digi, pe care o am de 3 ani, in telefoane , N95, Blackbery, Sony XperiaZ, Alcatel Pop C3. Intrati in meniul telefonului la rubrica retea, si setati MANUAL pentru tip de semnal UMTS si apoi manual cautare retele si alegeti 3ITA, pentru ca folosesc reteaua lui TRE. Diferenta e ca pe telefoanele cumparate de la ei apare ca retea DIGI IAR PE altele e posibil sa nu apara. Acum o am in Alcatel PC3 dual SIM si nu am probleme,

  19. Iosub marian Says:

    Si eu am incarcat telefonul cu 10 euro, si miam activat optiunea combo: 2000 mi-au dat internet dar minute nu.


Leave a comment