Museo Nazionale dell’Automobile

Nu m-a apucat pe mine pasiunea pentru mașini, ci pe Iri…

Pentru cei care nu știau încă, weekendul trecut am avut un oaspete! Nu are rost să vă spun cum mai degreabă ne-am răscolit sentimental amândoi cu vizita asta, pentru că nu vreau să mă/vă întristez.

Revenind, de când am plecat Iri se uită întruna la Top Gear și se cerea, deci, o vizită la muzeul de automobile.

Ăla e Iri care trece ca o fantomă printre mașini…

Ne-au plăcut (eu n-am nicio treabă cu mașinile, dar am să folosesc pluralul în semn de solidaritate) mai mult mașinile noi, mai ales Viper-ul ăsta (sau ce-o fi) care cel mai probabil chiar a fost prezentat în emsiunea Top Gear (nu tipul ăsta, ci chiar mașina asta, pentru că e unicat).

Apoi am văzut și alte mașini mai noi, mai futuristice, sau mai vechi, clasice…

…apoi o mașină îmbrăcată în mașinuțe

…un vechicul extrem de rapid

…și ceva Formula 1.

Asta e doar pe scurt, muzeul e foarte mare.

Mie cel mai mult mi-a plăcut mașina asta…